tetamu VVIP

Khamis, 25 Mac 2010

teman tidur saya..

nak kenal teman tidur saya n teman saya di kala berseorangan di bilik..
khasnya di flatlet k10h-106 kbh ukm ini..

 lihat mereka ini....

inilah dia...
teman tidur saya...
mashimaro, nono,spongebob n sinchan...
huhu...



ini mashimaro
teddy bear maran...hahahaha
mashimaro yang ayah saya belikan
2 minggu lepas
(ada peristiwa bersejarah semasa membeli nye..haha...rahsia...hihi)
beso mashimaro nie...
kepale die memenuhi 3/4 katil saya..
so mmg mengalah kan saya la beso die..haha

si kuning ini mesti semua kenal...
spongebob yang selalu cedera parah...
(koyak sana, koyak sini...asek kena jahit je..ganas btol tuan die..hihi)

saya sangat suka sinchan....
inilah sinchan..
die pown feymes cm sepan bob jugak..
heee
masa tingkatan dua, member baik saya, nurul nadia ahmad teridi
memanggil saya sinchan
(kerana die sume kawan2 skelas sy memanggil saya sinchan..haha) 
kerana ke'chubby'an
dan
ke'bambam'an pipi saya..
hahaha...
memang belom penah tercedera...
myb sbb die terlalu beso..
sebenarnye klu tidur sekali dgn die,
memang xmuat..
pale die sowg je dah memenuhi separuh kelebaran katil saya..
sedih btol..
die lg gemuk dan beso dr saye...
adesss

and.....
nie la nono kesayangan saya...
menerima naseb yang sama macam sepanbob.
selalu koyak2 dek keganasan saya..
klu leyh bercakap,
dah lame die jerit2 ckp sakit n nangis kot..
xponn..
die belasah same saya..
dushum2...
wakakakaka..
nama nono diberikan oleh mr jim2..
oleh kerana nono n sinchan lebih kecik dr sinchan n mashimaro,
mereka selalu dipeluk oleh saya semasa saya tido...
klu xde nono,
saya susah nak tdo lena..
huhu...



walau pon saya lebih salu memeluk nono n spongebob,
tp saya sayang sume sekali diatas nie..
kasih sayang yg tidak berbelah bagi...
wakakaka...
sayang teman tidur saya..
:)

2 ulasan:

aGym berkata...

haha~ nononononono~ huhuhu

momoQue berkata...

haha
nenoneno
(bunyi ambulan)