tetamu VVIP

Ahad, 24 Januari 2010

the rev aka james sullivan drummer avenged sevenfold sudah mati..huhu

aku sememangnya amat meminati band goth-punk ini especially sowe vokalis die mmg wat gue cair.. (jgn mrh mr jim2)..cair maksud aku sbb wat aku rasa nak dgr la..aku pown bukan reti sgt describe why aku ske sowe die..haha..aku rasa sememangnya ramai yg kenal dgn band a7x ini.. (kecuali kawan2 aku yg mmg xlayan muzik2 keras cmni..huhu).. antara lagu2 diowg yg aku minat a little peace of heaven, unholy confession, and byk lagi la... sebenarnya aku kira baru je dapat tahu kematian drummer band dari mr jim2 yg juga meminati a7x..

ok, berbalik kat cte td, drummer a7x iaitu james owen sulliven aka the rev telah dijumpai mati ketika usia 28 tahun pada 28 disember 2009 (kira baru la jugak) di hunting beach home dalam keadaan "unresponsive" (Unresponsiveness (medical symptom): How the patient responds to questions or other stimuli is an important symptom. Poor response or total loss of response can indicate various serious brain infections or disorders. Any type of high fever, with numerous causes, can also cause poor response. Poor responsiveness needs immediate professional medical advice for prompt diagnosis and treatment.nie aku search kat google).menurut daripada pembacaan aku,
ade unresponsive nie ade kena mengena dgn brain infection, drug abuse, skizofrenia or bipolar.
and menurut pembacaan aku juga, lifestyle band nie pown mmg terlibat dgn drug abuse. so nie macam kuatkan lagi tentang gejala unresponsive yg aku baca.lagi pown dia pernah masuk penjara sebanyak 7x krn mabuk dan terlibat dgn pergaduhan.

james sullivan juga memainkan peranan sbg back up vocal n die terlibat dalam penciptaan lagu a little peace of heaven. dia juga dikatakan pengasas and tulang belakang bg penubuhan a7x. rasanya pasti kehilangannya akan memberi kesan kepada pergerakan muzik a7x.

kat cni aku tambah sket info pasal a7x

dianggotai oleh Zacky Vengeance(2nd guitar), Synyster Gates(lead guitar) , M. Shadows (vox) and Johnny Christ(basssist),james sullivan aka the rev(drummer).diasaskan di california pada 1999. nama AVENGED SEVENFOLD diambil daripada filem zacky yang mengisahkan mengenai pembunuhan ibu bapa gitaris oleh 7 org pembunuh. mereka telah berjaya mengeluarkan 4 album iaitu sounding the seventh trumpets (2002), waking the fallen (2003), city of evil (2005), dan avenged sevenfold (2007).






ear Title Chart Positions
US Hot 100 US Mainstream Rock US Modern Rock UK Singles Chart UK Rock Chart
2007 "Critical Acclaim" - - - - -
"Almost Easy" 106 3 6 67 1
2008 "Afterlife" - 11 20 197 3
"Dear God" - - - - 3




http://en.wikipedia.org/wiki/Avenged_Sevenfold_(album)
http://www.wrongdiagnosis.com/symptoms/unresponsiveness/causes.htm
http://www.cbc.ca/arts/music/story/2009/12/29/james-sullivan-obit.html


kat cni gak aku ade letak klip video a little piece of heaven-avenged sevenfold

Tiada ulasan: