tetamu VVIP

Ahad, 24 Januari 2010

biler kelaparan~~

aku memang xsentuh nasik apatah lagi makan nasik sejak semalam. sejak aku bawak electric multicooker kat bilik aku, aku mmg xjejak kafe dah. bukan ape, aku rase this is a one way to save my penny..hihi... lgpon aku mmg sgt ske memasak. i love cooking n eating so much even saiz aku nie dalam kategori kecik but cute..haha..pasan!!.. wakaka.. actually aku baru pas masak pasta sebagai memenuhi salah satu keperluan bioloogi aku iaitu lapar. and rekod utk hari ini, sudah dua hari aku tidak bedal nasik..selamat ko wahai beras di bilik ku...aku juz masak pasta bodo2 je.maklom la, aku nak makan sowg2..tp aku bagi sikit kat erin utk die rasa. ntah sedap ke x tu xtaw la..tp aku rasa sedap je.. tp pedas sket la sbb aku sememangnya ske masakan yg pedas2..almaklom la, owg nogoghi..hehe..ary tu pown farah n jeje dtg bilik aku sementara menunggu kelas ktowg bermula pada waktu petang. so aku wat ayam masak sambal. licin diowg makan..tp jeje ckp,"aku xleyh puji masakan ko sedap sbb nty ko kembang". farah pown menyampuk dgn selamba, "aah..btol tu.. ikot teori zajonc of social facilitation, pujian akan menurunkan prestasi".haha.. sengal je dak dua ketul nie..makan2 pon nak ckp sal psikologi..farah, aku taw la ko present tajuk tu dgn aku n nazri.pas tu mmg ko aplikasikan btol2 ye...haha.. sebab aktiviti masak memasak di bilik aku, ktowg lambat masuk kelas kaedah eksperimen ptg tu.. 30 minit lewat!!! dgn selambe badak ktowg masuk diketuai oleh farah. sebenarnye siyes ktowg segan sbb masuk plg lewat. dr rozmi lak xmek pot pon ktowg lewat. jeje dgn lega menghela nafasnya sambil berkata, "fuh, seb bek dr rozmi x perli dow..klu xperit je"..aku ckp, "taw xpe". tp sonok la waktu makan tghari dgn diowg..xde la aku makan sowg2 kat bilik macam salu..hehe..

p/s: jgn memasak di bilik ye kawan2.. ^^p

Tiada ulasan: