tetamu VVIP

Sabtu, 23 Januari 2010

mana kala??? kala apa??

hahaha...masa aku nak tulis entry nie pon aku tergelak-gelak sebab masih teringat cerita nie walaupun dah beberapa tahun dah hal nie berlaku. aku rasa kalau budak2 yg terlibat dgn hal nie tengok posting aku nie, opkos diowg gelak sama.haha... cerita nie berlaku xsalah aku masa aku form 4 or 5. hal nie berlaku antara aku, lulu, farain, nojie, intan,biyah n azira . tp aku pown xingt sangat sbb dah lebih kurang 5 or 6 tahun dah cerita nie. siyes aku cakap, aku tgh tergelak2 nak tulis entry nie sbb mmg teringat hal yg berlaku masa tu.haha..

nak dijadikan cerita, masa kat makmal fizik, ktowg duk kat meja yg sama. besa la table tu. leyh muat 8 owg..aku rasa korg pown dapat bayangkan besar meja tu kan?he. ktowg xsiap kerja sekolah bm ke kimia time nie..

so ktowg pown wat la kerja ktowg sama2 sbb lepas rehat kot baru kena hantar kat cikgu. tp nape ktowg pilih masa fizik?? jawapannyee.. sbb ktowg xminat fizik.. huhu..(p/s:jgn tiru aksi ini..wakaka)... aku pown xsiap kerja time tu..tp aku siap dlu la sebelom dak2 nie.so aku pown tgk la pe cikgu wahyu (cikgu fizik ktowg) ajar kat depan walaupon siyes aku xpaham sgt..ngantok pown ade..huhu.. (p/s: sekali lagi, sila jgn tiru aksi ini..haha)... and dak2 nie fokus wat kerja yg belom siap.. nojie pown dah siap kerja die dah time nie.. tbe2 farain yg sebok wat laporan subjek kimia tu tibe2 tanya lulu, "nurul, mana kala?". lulu dgn konpiden plak tanya balik kat farain, "kala ape?". aku, biyah, azira pown tergelak besar la..wakakaka... lulu pown wat muka blurr dgn rasa x bersalah langsung. nojie yg sememangnya lambat pick-up (ktowg la gelar die dlu sbb die lambat paham ape yg berlaku..kena explain byk kali, baru die paham.adoii..hehe) lagi la blurr sbb asal ktowg gelak bile nurul tanya farain balik,"mana kala".haha. farain pown masa tu memang tergelak arr... then die explain, die sebenarnya mtk tolong lulu sambung ayat dia... ayat tu sampai kat perkataan manakala la.. pas tu lulu jawab, "laa, aku ingt kan ko mintak colour dgn aku..(colour pencil)..aku pelik gak sbb mana ade aku bawak colour or mek colour ko". ktowg makin tergelak besar la.wakakakaka. nojie lak still xpaham dgn penjelasan yg dia dengar daripada lulu n farain. nojie still wat mke blurr n xketawa sbb dia xpaham ape terjadi. mula2 lulu explain lagi sekali, dia still xpaham.aku explain, bru dia paham n gelak..wakaka... sbb tu la radzi takot sgt nak tegur die. sbb bile radzi wat lawak, nojie xde respon. die ingtkan nojie tu garang n sombong..adoiyaii..sebenarnye die xpaham lawak yg radzi wat tu. die jenis straight to the point sket...haha..sian radzi. haha... tu la peristiwa yg mampu wat aku tergelak bile teringat zaman sekolah aku dulu.hehe



p/s:mtk maaf la klu aku cite keburukan kte sket2 masa zaman skola dlu2..ngehehe..siyes aku wendu nak lepas dgn kowg..hee.. biyah, farain, n azira, klu kowg tgk posting aku nie, sowie aku xletak pic kowg..xde soft copy pic kowg..huhu

1 ulasan:

momoQue berkata...

skunk nojie dikenali dgn panggilan pending...hark2