tetamu VVIP

Isnin, 29 Ogos 2011

majlis berbuka puasa malayapark 2011 + suprise party!!

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

hari nie entry ada dua versi..
1. majlis bukak puasa malayapark
2. suprise party yang sangat mengujakan

versi 1:
sempena bulan ramadhan yang mulia nie, nie la masa yang dikirakan sesuai untuk kitorang berkumpul. and dah jadi adat kitorang geng2 malayapark nie, mesti berbuka bersama sepanjang tiga tahun perkenalan kitorang nie dah. dan aku boleh berbangga dengan pencapaian aku yang xpernah miss satu pon event tahunan kitorang nie. :P





tahun nie, ktorang sebulat suara decide nak buat majlis bukak puasa nie pada 20 ogos 2011 di Kenny Rogers Roasters, Berjaya Times Square,KL. haa. korang ingat senang2 je boleh kumpul reramai camni? susah beb! nak confirmkan tempat dan tarikh pon kemain susah lagi. sebab memasing ada je program! ((:

so, meh la cuci mata tengok gambar2 yang sempat dipukul oleh cik eila dan cik jelly jelly! :P

sedang berusaha dengan bersungguh2 demi sesuap ayam! ((:
itu baru intro. belom lagi sesi menyental muffin , baked bean, fresh fruit dan spiral pasta tu.. wahaha.
badan kecik tank beso! tapi, poyo je nie. makan xabis pon. :P

uda, abe, jelly, mira, mar, dan eijump
haiihh. aku xberape nak gemar keadaan meja bulat ini 
kerana ia seperti jurang2 yang memisahkan kita kan kengkawan? :(

nie dua2 abah aku nie. ((:
abah tepet dan abah joe


eijump!! ape ekspresi muka yang kau cuba lontarkan tu? :P

geng-geng cik kiah! :P

kebetulan yang sangat betol!
macam geng2 nak pegi sokong harimau malaya kat stadium je.
aumm. :P

adek and abah!
abah, xpuas nak say thank you la even nafkah chokie2 terabai sejak dua menjak nie.
wahahaaha~
abah, mana stok choki2 adek?
wuwu..

ok. nie la cik eila kassim..
inilah my gay yang digembar gemburkan tu?
hensem kan?
thanks for the cute bracelet eila..
i have to admit that i'm in love with the bracelet! hahaha~
sorry sebab curang dengan u.
ok, membebel sudah! ((:

sesudah kitorang membedal semua juadah berbuka,
semua keluar pegi merayau kemane2 ntah.
maybe ada yang pegi menunaikan kewajipan, ada yang pegi sedut asap *merokok*
or pegi melepaskan hajat ke kan? hhoho

---------------------------------------------------------

versi 2: suprise party

lepas makan puas2, kitorang pon duk bersembang la kan? almaklomlah, nak berkumpul setahun sekali. nak jumpe pon susah. time nie la nak bersembangkan? wehoo. ((:

sedang asyik duk bersembang, pukul2 gambar, posing2, mengutuk sakan,
tiba-tiba...

jeng jeng jeng...
aku nampak tiba-tiba akak waitress yang gojes bak kata aien yusoff nie..
duk menatang kek chocolate.
aku ingatkan meja belakang punyee la kan?
sebab birthday aku esok. bukan masa majlis bukak puasa nie.

lepas tu, aku nampak akak tu datang ke arah meja aku. 
jantung aku dah dup dap dup dap. rasa cam terkejut la.. hahaha. 
then, aku dengar mr jimjim nyanyi lagu "happy birthday"..
so, aku macam.... whoaa. itu utk aku la! untuk aku! hahaha~
takkan la jimjim aku nak nyanyi utk orang lain pulak kan?
wakakakaka. berani la! aku sepak dia sampai melayang! :P
then, semua umat manusia yang ada dalam kenny rogers tu pon sing along beb!
lagi la aku rasa terkjut and blurr nak mampos..
sampai aku rasa macam samar2 dengar diorang nyanyi..
haaha. batak la aku nie weyh.. wakakak

tengok la muke aku yang terkejut badak tu. aku hanya mampu ketawa n mata dah berkaca2 beb!
terharu! (:

bila kek depan aku pon, aku still xtiup2 lilin dia sebab aku blurr time nie.
puas budak2 nie suruh aku tiup lilin and potong kek sebab lilin dah cair. hahaha

sempat posing sebelom tiup lilin. hahaha

sesi tiup lilin... sebenarnya before tiup, aku dah potong sket.
clumsy la weyh aku nie. lol. hahaha..
bila dah potong sket, baru teringat aku xtiup lilin. hahaha

haa. tengok..
cik mar kite sedang asyik menikmati kek cokelat yang dibelikan
oleh joe, tepet dan agym selaku mastermind utk suprise party aku nie. ((:

awal2 lagi abe dah cop buah stoberi tu! hahaha~
konon2 comel la wat cenggitu kan?
:P

tersenyum lebar cik mira bahar kite nieh..
sedap beno ea makan tu? :P

amboii ko eijump!
sebuku kek terus sumbat dalam mulut. :P

haa. nie la mastermind nyee.
meh aku perkenalkan sekor2.. hihi

abah tepet..

joe ows..
joe, apsal pelik bebeno muke ko nie?
hihi

encik jimjim!

terima kasih banyak2
buat jimjim, tepet and joe ea.
bila ajim cerita macamana korang organize benda nie, aku jadi terharu sangat2.
thanks a lot guys!
:D

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Untunglah ada chinta hati....

anabella momoque berkata...

kikikiki. eleh. kau pun mesti ada chenta hati pengarang jantung kan? kikiki :P