tetamu VVIP

Isnin, 29 Ogos 2011

officially 23#

assalamualaikum dan selamat sejahtera..


actually i am officially 23 on 21 August 2011.. haha.. lambat giler post kan?
biasa la. skrg busy dengan persiapan raya. so, ambik masa sikit nak update blog. but, nak ambik kesempatan sket kat post nie, i wanna say millions of thank for those yang rajin nak blogwalking kat blog yang lama xber'update' nie. terima kasih bebanyak ye. <3 :)

firstly, sempena umur yang dah menginjak ke usia 23 nie, rasa nak mengucapkan rasa syukur yang tidak terhingga. *alhamdulillah* sebab Allah SWT telah memanjangkan usia dan memberi kesempatan untuk hamba-Nya ini masih bernafas sehingga ke hari ini dan saat ini. aku berdoa semoga akan dipanjangkan usia untuk tahun-tahun yang berikutnya.. amin.. banyak lagi yang aku ingin capai dalam hidup nie. hee.. korang pon kan? :D

aku jugak nak ambik kesempatan untuk ucapkan terima kasih yang tidak terhingga buat korang semua yang sudi wish birthday utk aku. xkesah la kat facebook ke, twitter ke, shoutbox ke, henpon dll. terima kasih bebanyak. aku sangat menghargainya. aku akan reply komen and wish korang satu per satu ye. tanda aku gembira and terima kasih atas ucapan korang tu ea? :D yang mana aku terlepas pandang, so sorry. aku cuba reply balik. almaklomlah, kalau kat fb tu, kengkadang ada masalah sket dengan notification. hihi..

and buat kengkawan malayapark!!
millions of thanks for those yang join majlis bukak puasa mp hari tu. and also for suprise party yang korang wat utk aku. seriously aku rasa terkejut and terharu sangat2. sampai aku boleh lupa nak tiup lilin and potong kek! hahaha. and rasa macam terharu nak mampos bila satu kenny rogers berjaya times square melaungkan lagu happy birthday! whoaa! xboleh nak gambarkan kegembiraan aku. so, thanks for ejazul azim, joe ows and abah tepet sebab belikan kek utk aku ye! aku rasa nak nangis tanda terharu dengan korang weyh..! terkedu tengok akak waitress bawak kek pegi kat meja. aku ingt dia nak hantar kat meja belakang tu ha! sekali kat aku daa! hahaha~


muka aku makin kembang hari demi hari sejak jadi penanam anggur nie. ((:

tiup lilin.. haa. berasap2. class ko maria! ((:

potong kek! weehuuu! sila ambik sorang satu ye.. :D

haa. ini impian yang terlalu menggunung utk dicapai utk birthday kali nie ye.. ((:
sila click utk pembesaran rajah!


to be continued....

Tiada ulasan: