tetamu VVIP

Ahad, 19 Jun 2011

ella add facebook aku #

assalamualaikum dan selamat sejahtera...

ary nie aku nak sambung menyiapkan entry yang dah beberapa bulan tergendala nie memandangkan aku rasa rajin secara tiba-tibanya. taktaw la mana datang semangat yang berkobar-kobar ini... hahaha.. *ada rupa ayat mintak penyepak tak? hahaha*

muka yang paling xboleh blah!. thanks jimbo for the very pleasant picture. wahahaha.
hidung aku xsekembang ini. duh!
hahaha~
(actually nie muka aku mase tengah mentekedarah kek! hahaha)

berbalik kepada topik asal,
aku xde la sesuka hati nak wat tajuk2 hot untuk memancing korang jengah blog picisan aku nie.
tapi seriously, sis el aka ratu rock kita meng'add' aku..

mesti korang herankan kalau betol pon kan. *seperti yang aku tegaskan sebelum ini bahawa ianya benar dan benar belaka*.. hoho.. poyo je ayat aku. huhu.. 
"ye la, kau nie bukan retis pon. inikan pula majistret, lawyer, atau kassim selamat sekalipon..so what the fish ella nak add kau?" gumam korang secara bersendirian. *ntah2 korang xde hamek port pon..hahaha*


atau, nie ella lain.. bukan ella ratu rock kita yang terkenal..
maybe ella kampung seberang yang mempunyai nama samaran ella.
ye la, ramai je orang nama cam retis kan? so, terkonpius plak kang..
hehe..

xpe, meh aku usaikan kekusutan yang duk bersarang dalam kepale hotak korang tu..

betol.. nie ha.. kak ella nie ha..




tapi. mase aku duk googling carik gambo sis ella nie..
aku jumpa ella lain gak..
moh le tengok. hehe

ella chen

ella baker


ella fitzgerald

sebenar-benarnye, aku mmg ade niat yang suci lagi tulus untuk meng'add' kak ella kita yang tersangatlah energetic di atas stage tu. suara beliau tu lagi la marvellous kan? tu wat aku minat giler-giler babeng kat beliau. mana taknye, dialah artis paling aku minat selain yuna, alexia rodriguez, amy lee, hayley williams, dan lain-lain *sekadar menyebut beberapa nama kerana hotak sedikit membeku tatkala cuaca dingin malam dan waktu yang semakin melewati dinihari.hahah*.. tapi friend list beliau sudah teramat la penuh, sendat, padat dan ketat sehingga tidak memberi sedikit ruang kepada aku untuk menjadi salah sorang manusia dalam friend list beliau tu.. so, selalunye aku akan view je la fan page die. or aku sekadar curik2 tengok wall yang tidak beliau privatekan. hehe. stalker kan aku nie? pedulikanlah.. janji aku bahagia. wakakakaka

cik yunalis zarai yang dah rupa macam princess nie..



pose berdarah hidung buat lelaki dan lesbo dr alexia rodriguez

muka chomel alexia




alexia rodriquez yang sedang beraksi di pentas. kagum tengok dia main gitar. hehe

kelaparan kot hayley nie. baju pon dia nak kunyah.. teehee

hayley williams yang suweett..


amy lee yang gorgeous


amy lee yang sexy..

nak dijadikan cerita, lepas Anugerah Bintang Popular 2010 yang lepas, kak ella kita nie kan ada perform bersama alyah dan shima kot kalau xsilap..




lepas persembahan nie, aku pi la gatai2 tangan pm kat kak ella kita nie..
pm tu berbunyi sedemikian rupa.


first pm aku yang ayat no 1 tu. kak ella xreply pon...
yang kedua tu, aku pm after dia add aku la..hee

mula2 mase tengok friend request tu, aku terkejut badak la.
rasa cam mimpi pon ade.
aku tengok banyak kali. tapi terlupa nak print screen dek terlalu eksaited yang xhengat. hahaha..
over la aku nie kan? wahahaha

so,
kerana terlalu eksaited tahap cipan tergolek,
aku pon post status yang duk gembira tidak hengat..
hahahhaa~


ratu rock add aku tu weyh?
korang hado?
hahahaa~
*giler riak kot. wakakaka*

lepas tu aku pon wat wallpost kat wall kak ella...
dan kak ella me'reply' wallpost aku tu weyh..



nie pulak komen budak2 nie after tengok kak ella add facebook aku.. ella tu... bak kata jimbo.. hahaha


nie komen-komen diorang after kak ella komen facebook aku.
siap mintak suruh add tu.. dan the best part is, kak ella dengan humble and sempoinya add diorang..
tersangat bestlah kak ella nie.. ratu rock tu.. dulu aku penah add sorang retis yang sangat hensem la kan.. lepas tu, die dengan riaknya cakap dia xperlukan orang-orang yang dia xkenal dalam facebook dia. dia pi remove la sume termasuk aku nie. tu la, sape suh aku sebuk add die. padan la muke aku kan.. waahhahaa.. 
tapi, tengok kak ella nie. xkesah pon.. ye la. facebook je pon. bukan ape sangat la kan? love you more la kak ella..


ha. xpercaya? nie komen kak ella tu. dan ramai yang meng'like' nye. hahaha :P



ha. lepas tu ramai wat permintaan supaya kak el add diorang. and the best part is, kak ella dengan humble and sempoinya add kitorang as friend walaupon beliau adalah ratu rock malaysia tuhh. kagum sangat dengan beliau..


lepas tu, kak ella add diorang tu.. nie wallpost member facebook aku kat wall kak ella.. sempoi giler la kak ella nie...

ok. rasanya cukup-cukuplah kan nak membangga dan terlalu eksaited nie kan? jelak plak korang baca entry aku nie..

to kak ella, i would like to say that:

*i'm very proud of u sebab kalau carik nama kak ella, boleh dikatakan sampai ke peringkat international pon.
orang-orang indonesia pon carik lagu2 kak ella.. singaporean also the same.. tu belum cerita pasal kak ella gi sana sini tu.. sangat kagum..
*kalau tengok producer dan orang-orang yang menghasilkan lagu-lagu kak ella, semua otai-otai dan ada orang-orang bukan dari malaysia pon membantu menjayakan album kak ella. so, ini menunjukkan kak ella very talented singer sampaikan diorang memberi kepercayaan kepada kejayaan album kak ella..
*kalau cakap pasal showmanship, vocal ape sume, memang u are the best la kak ella. takde sape boleh lawan la.. ratu rock tu kak ella boleh simpan sampai bila-bila. tapi saya rasa penyanyi yang nama nadia-salah buat kekasih tu pon boleh dikatakan mampu mengikut jejak langkah kak ella.
*lagu kak ella pon lain dari yang lain. lagu kesal contohnya, walaupon sebenarnya sedih dan terluka. tapi boleh jadi sebuah lagu yang rancak.. so, good job la kak ella and pencipta lagu and liriknya. hee..


ok la. that's all for today!
thanks for spending your precious time to read my entry!
:)

p/s: xpakar sangat. so, just telling what's on my mind and what's on my bottom heart said. (;


Tiada ulasan: