tetamu VVIP

Selasa, 7 September 2010

kerja yang berlambak~

1. proposal tesis!!!

2. carik company, organization, or etc yang aku boleh wat latihan industri (LI)

3. assignment psikologi industri dan organisasi (my recruitment and selection)


4. pameran poster psikologi industri dan organisasi

5. assignment psikologi kesihatan- 6 members- stress.. dah submit dah.. lega hati aku


6. assignment psikologi kesihatan- 10 members-xingt tajuk sbb aku xstart pape lagi.. diowg pon sebuk kumpul data.. aku still leyh rilek sbb diowg xbis kumpul data lagi..hoho~aku kena wat bab 4 weyh.. hohoiii hoii~

7. group assignment pilihan bebas (PB)- kelompok dan budaya minoriti.. tajuk: orang asli australia..seriously aku xminat subjek nie.. hmm..

8. individual assignment kelompok dan budaya minoriti- tajuk xpikir lagi.. ingt nak wat pasal wanita sebagai minoriti..

9.group assignment analisis masalah dan pembuatan keputusan- nana kata nak wat tajuk sal pemikiran kritikal.. aku on je.. xkesah pon cik nonot.. hee

10. individual assignment analisis masalah dan pembuatan keputusan- jurnal review.. 4 jurnal tu weyh.. sakit hotak den! huh!

11. subjek wajib universiti tahun 3... tajuk.. tingkah laku seksualiti remaja.. tajuk je pon dah kontrobersi dah.. aku bg kat responden umo 13-15 tahun, tercengang diowg tnye sal seks2 nie.. haha... ait, banyak benda nak wat.. report n refleksi  lagi.. aishhh~

12. group assignment psikologi bilazim- tajuk: kecelaruan makan dan kecelaruan tidur.. (on progress lagi mende nie.. pening pale aku..ishk2)- in progress..


13. group assignment prinsip bimbingan dan kaunseling- tajuk: field work and my counselling center.. (nie mmg lum start pape lagi.. hadoii..)

14. mid sem exam psikologi bilazim (alhamdulillah dah settle dah mende nie)

15. mid sem exam analisis masalah dan pembuatan keputusan (lopeh ghayo.. aittt.. mencik!)

16. presentation psikologi bilazim

17. presentation budaya dan kelompok minoriti

banyak gler keje nie.. hmm... cane la nie?? study mmg xde la kan.. tgu study week je.. but, feel sorry to myself, this semester, no study week!! wtf (what the fish)

collapse for 30 minutes!!
haha~



karutan si tukang karut,





Tiada ulasan: