tetamu VVIP

Isnin, 13 September 2010

beraya bersama geng-geng labu

hari ini 3 syawal 1431 H bersamaan 12 september 2010, aku telah melibatkan diri untuk join konvoi tahun ini bersama geng-geng labu yang boleh dikatakan kebanyakan dan majoriti drp diowg nie semua sama kelas dgn aku since sekolah menengah dlu.. kebanyakan sama kelas masa ting 1-3 putih dan masa tingkatan 4-5 sains.. ada gak kawan2 since dr skola rendah and pra sekolah dlu macam si radzi, hadi, intan dan shima.. hehe..






konvoi raya ktowg tahun nie terasa lebih meriah.. seronok dapat berjumpa ramai2 cmni.. yela, bukan selalu~ setahun sekali je dapat jmpe cmni.. aku dah la lama gila xjumpe lulu.. dua tahun beb xjumpe beliau.. beliau terasa sangat teruja apabila dikatakan beliau sudah kurus.. hik2.. suke la tu.. :P.. lulu, wendu ko dow! hehe~




mael pon same.. lame gler xjumpe beliau.. beliau pon sanggup drive dr melaka semata-mata nak join konvoi nie.. aku pon baru sampai dr johor.. baru je sampai dari kampung mak aku dalam pukul 3 lebih.. pas tu, sanggup tu nak join beraya sekali sbb lama gler la xjmpe member2 lama kan? so xmo la lepaskan peluang.. hehe



ramai jugak yang terlibat dengan konvoi raya tahun nie.. antaranya ialah radzi, kudud, nuh, mael, budin, syed, azri, ibrahim, hadi, b-yah, ain, shima, faiz, lulu, nojie, intan,  dan akmar.. (mtk maap klu ade nama yg aku tertinggal.. huhu)





cik molek dan manis disebelah kanan ini merupakan pemandu ktowg yang tersangat baik aty utk membawa ktowg g beraye.. tanpa beliau, aku,intan, lulu and akmar, jangan berangan la nak ikot~ :P thanks miss nojie~ :D
nojie janji dgn aku gerak dalam kul 10-11.. tp tiba2 nak gerak kul 9.. tp cm biasa la~ janji melayu~ (termasuk aku sekali la tu..haha) ktowg kul 11 baru gerak kot~ haha... nojie jmpot aku kul 10 lebih kat umah.. tbe2 muncul lak pak lang aku kat depan pintu.. so, kena layan and salam2 dgn pak lang, mak lang and abg usop, then baru la leyh keluar.. hehe... ktowg teruskan perjalanan ke rumah intan n lulu..


rumah pertama yang menjadi destinasi pertama aku, nojie, n akmar ialah rumah lulu di taman gadong jaya. lepas tu, ktowg menuju ke rumah shima.. tp malangnya shima telah ikut farain and geng2 lelaki.. so, ktowg terus ikut diowg beraya ke rumah intan, radzi, nadia, dan seterusnya.. penat nak di ''listdown''kan kat sini... hehe..










 mr.photographers pon penting dalam merakam detik-detik bersejarah pon memainkan peranan penting sama la macam cik-cik pemandu macam cik farain dan cik nojie.. bak kata owg, sekeping gambar boleh memberi 1000 makna.. ecece~ haha.. mr photographers adalah mr budin and mr hafifi.. thanks ya~ nice shoot la rerakan~ hehe~






nie la incik radzi, penaja benang.. thanks weyh.. jgn lupe pulang benang tu balik kat emak ko! nty cekgu norlia kehilangan salah satu koleksi benang beliau pula..ngehehe~








nie antara member-member yang join konvoi raya nie..
azri


kudud


biyah aka mrs budin~

akmar.. dr jauh beliau datang.. kajang tu~ ngee~

nuh dan pipi kembung beliau


intan aka my BFF


farain dan trademark beliau~
selamat datang~
:P

faiz yusof.. lame xjumpe beliau nie..hoho~

hadi... rambut beliau dah semakin lebat.. hihihi
syed dan rambut raya beliau~
hark3

antara rumah-rumah yang menjadi destinasi ktowg:
1. rumah lulu
2.rumah intan
3. rumah nadia
4. rumah radzi
5. rumah kudud
6. rumah azri
7. rumah naza
8. rumah nuh dan nojie
9. rumah biyah
10. rumah farain
11. rumah shima
12. rumah budin
(mtk maap kalau ada yang tertinggal.. tgh nak mengingat balik..hehe)

hampir maghrib, barulah ktowg selesai beraya ke semua lokasi.. tu pon ade yang kena sambung besok sbb xsempat and ade gak yang xde kat umah. sok ktowg plan nak g raya kat umah zai, sahida, dan lulu.. sok lulu nak treat us for dinner~ yeahh~ xsabo nie.. hihihi..

walaupun penat nak mampus and pwot pon dah sendat disumbat dgn juadah yang pelbagai, dan perjalanan yang penuh berliku siap sesat2 bagai (hahahahaha...) aku rasa seronok la hari ini sbb dapat jumpe dgn kawan2 lame balik.. sesungguhnya bukan senang nak jumpe semua sekali macam ini.. nak kena tunggu raya,baru la dapat jumpe.. sekali jumpe memang la havoc and happening abis sakan.. hehe~


p/s: nty intan upload pic, aku sambung citer lagi..ngee~


karutan si tukang karut,