tetamu VVIP

Selasa, 13 Oktober 2009

die dah tidur, aku belom~~

ini bukan sajak
ini bukan pantun
ape mende aku melalut nie??
haha
meroyan seyh aku~~
kul 2 wat asgnmt pengantar falsafah
ape kahhh???
ahakz~~
ades
khamis ade kuiz
pengantar falsafah jugakk
aiyakk
ne la nak setadi
wat asgnmt
aishh~~
mencik2
hihi
die dah tidur~~
eden bolumm~~
ini den jeles nie~~
haha~~
die mimpi dah sampai pluto kewtt~~
aku still kat depann mr leppy(laptop daa)
sambil menaip asgnmt
(menyambil dgr lagu ignorance-paramore, ber'pesbuk', ber'youtube')
(lupa lak sambil menaip posting di blog ku ini)
haha
xci nie~~
xleyh jadikk~~
disamping ditemani anak2 angkat den (teddy bear den la)
nono, sinchan, spongebob ku
(trimas la byk2..terharu seyh..giler ke pe aku nie?diowg pon namo teman den klu diowg bernyawa)
(bg ucapan cm dapat award pulekk)
haha
meroyan kahh aku??
adoiyyyaaii
kejadah sume ini~~
rilek2
namo stress2
tidak bek utk kesehatan mental
hihi


Tiada ulasan: