tetamu VVIP

Khamis, 1 Oktober 2009

pengalaman rayer aku tahun nie


Hot Graphics Icons, Comments and Layouts @ hotfriendsterlayouts.com



Hari Raya Aildilfitri Friendster-Myspace Comments

waa
dah lme rye
baru aku nak post kan??
hihi
bukan pe
aku bru je bukak blog
xde laptop arr skunk
lappy ku sakit tenat
sbb tu la jrg je nak on9
rsenye lom terlambat sgt la nak wish selamat ary rye wat sume
heee
rye tahun nie aku rse cn busan sket laa
aku lik kg mak aku kat parit yaani, batu pahat malam raye
pas tu singgah ekspo parit raja
borong macam2
haha
tp mak aku la memborong
aku tukang bawak barang je
hahaha
pas tu
sok nye rye
aku seharian duk umah atok aku
x gi ne2 pon
layan tv pon cte xde la yg leh wat aku rse cm xnak folo spe2 g beraye
xde yang menarik hati aku nak g berayer
adess
busan2
mmg aku duk umah je
petang nye
aku tlg mak aku wat kuih rye satu jenis
mak aku nak bawak lik umah nty
sje je busan2
lagipon dah agak dah mesti rmy gler serang umah aku
so sediakan bekalan kuih rye yang cukup
haha
tp sememangnye tepat la tekaan aku
ramai la member2 skola dlu datang
member2 aku form 1-6
ade gak member aku mase zaman skola menengah
pas tu member2 yang jauh2
member skola rendah pon ade
ha
thanks a lot la kat chan, ajim, n emim sebab sudi g berayer kat umah
hehe
aku start aktiviti berhari rye n kunjung mengunjung umah sedara mara sblh mak aku kat jhr pon rye ke 2 n ke 3 je klu xsilap
malam rye ke 4 (rye ke 3 la kiranye)
aku lik umah aku
seb bekk dalam perjalanan xde jumpe owg eksiden
sbb aku rse cm sian gler n sedey je tgk owg eksiden
especially ary2 gembira cmni kan
rye ke 3 aku kat umah aku menyambut tetamu yang dtg
(tukang wat air, tukang topup kuih dlm balang, dsbnye..huhu)
rye ke 4 aku still wat mende yang sme
rye ke 5 baru la aku g folo nojie, zai, akmar, intan g berayer umah member2 skola menengah mase skola kat labu dlu
lme gler aku xjmpe dak2 nie sbb masing2 study jejauh
adess
akmar tu 3 tahun ade kot aku xjmpe die
huhu
umah 1st ktowg g n jadik markas berkumpul kteowg ialah umah nojie
aku g berayer kat umah shahrul yang ske sgt pgil aku sinchan mase form 3 sbb pp aku bambam
(mase skola aku chubby sket..hee)
then pas g umah shahrul dak2 nie g berayer umah aku
lepas tu g umah arep
kat umah arep unik sket
die sediakan buah2an
cam jambu batu, epal, mangga muda
pas tu cicah sambal kicap
perghhh
besh gler
hehe
pas g umah arep
ktowg g umah radzi
kat umah radzi la aku dapat duwet ijau
hehe
mak ayah radzi nie cikgu aku mase skola dlu
kat umah radzi nie terjmpe la kudud
lamer gler aku xjmpe dua ekor mamat nie
time skola dlu ske sangat sakat aku n lulu sbb diowg duk blkg aku
pas tu memasing dah wat mke jambu
haha
lepas g umah radzi
g lak umah intan
kat umah intan mak die siap hidangkan nasik
perghh
gler penuh tank aku
haha
lepas g umah intan
ktowg g umah mizie
tp die xde la plak
die dah start kje
adess
pas tu g umah suzana
xde lak owg kat umah
die nie lagi lame aku xjmpe
since abis form 5 kot
huhu
lepas tu ktowg g la serbu umah shima
then umah last ktowg g umah zai
lepas tu aku pon balik la
tu arr pengalaman berayer aku
rayer ke 6 g umah member2 skola nilai
aku cuma dapat g umah rina je
umah yang len2 aku xsempat g
sbbnye mak ayah aku ajak g rye umah2 sedara sebelah ayah aku lak
adess
tp sonok la dapat jmpe sume member2 lame
zabed, shima, dyan, fadh, ali, riwan,yatie
lamer nye xjmpe diowg nie
hehe
smmgnye rayer la mase yang terbaik nak gather2 dgn member2 lame
hee
tp xpat jmpe farah sbb die study kat oversea (republik czech)
aku gak rse rayer nie len je sbb aku xjmpe lulu
die ade hal mase ktowg g berayer ary tu
afiq othman pon xde
die skunk dah berhijrah ke us
klu x
dgr je mulut die yang laser membahan owg
hee
then rayer ke 7 aku menyambut emim n ajim dtg umah
hee
pas tu lik ukm
tp pas tu aku kua dgn diowg g times square
tu je la cte rye aku tahun nie
duwet rye aku tahun nie gler sket
ade la dalam 50 je
haha
tu je arr
hehe
ok la
tu je la cte aku
(wpon sbnrnye gler pjg cte)
haha

Tiada ulasan: