tetamu VVIP

Isnin, 12 Oktober 2009

camne laa aku leyh lupa nie?? aishhh~~

ary nie aku terlupa nak g klas ganti tutor psikososial
aishh~~
cne leyh terlupa nie??
sengal je aku
hahaa~
padahal mase ary jumaat ary tu
aku n dak2 nie gak yang setuju dgn mr boe utk wat klas gnti tutor psikososial
pada
isnin
12 nov 2009
kul 8-9am
haha
sengal je aku
xpe
yang penting jumaat nie xde klas
yeayyy~~
(bersorak keriangan sambil guling2 360 km/j)
boleh la aku rilek2 sket sblom men'stress'kan otak aku utk study
almaklom laaa
final nak dekat~~
26 nie ha final
bukan dekat lg dah
tp dah mmg mood exam dah
ishk2
insafla cik naza oiii~~
hihi
setadi2
aku mmg nak setadi~~
masalah nye skunk
asgnmt aku nie byk xsiap lagi
khamis nie ade kuiz lak tu
adooiiyaiii~~
ape la kepenin sangat jadik student nie ek?
heee
padan la mke aku
spe suh jadik setuden??
hihi
parah2~~
huhu
xpe laa~~
pelan2
pikir positif
stress2 xelok utk kesehatan mental
heee
yakin boleh mengatasi stress~~
yeahhh~~

^^

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu la kau
bkepit dgn balak ko jek
lupe sume nye
macam ne nak berjaye?
ha?
woi
ble nak bayo rm24 aku?
aku da kering2 suam2 suku da ni
kang aku pggil dak2 3 suku poin 5 serang kediaman ko kang
naye je
hahahahha

momoQue berkata...

aiyarkkk
ane ade maaa
bf aku xde kepit2
den biar die bebas
kan mr jim2 an?
ahakz
sok tgk bola aku bg rm24 ko tu
ekau arr
eden nak g bilik ko xde lak
klas memanjang
bz cm pm
3 suku poin 5??
arrghh
gler seram meremang bulu kaki den
wakakaka
kesyengalan~