tetamu VVIP

Ahad, 9 Januari 2011

random awesome! teehee..

ini kira first entry aku tuk tahun nie..
aku pon tataw nak taip ape..
nie kire enry perasmian tahun nie la kat blog aku walaupun aku sendiri xtaw nak mengarut ape.. haha
pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2011..
tahun nie macam2 akan jadi la weyh..
antaranya, insya allah, aku akan grad tahun nie..
dgr kat, majlis konvokesyen aku akan diadakan pada bulan oktober..
maknanya, tahun nie, konvo bukan la bulan ogos macam sebelum2 nie..
whoaa.. lambatnye.. huhu..

kedua, aku dah dapat tempat utk latihan industri aku..
lokasinya di sektor psikologi dan kaunseling di jabatan pelajaran negeri sembilan..
perasaan aku rase cam nervous bercampur excited.
rase xsabar weyh! haha~

ketiga, semester akhir di ukm nie sememangnya la jadualnye tersangatlah HEAVEN sbb ade 3 kelas je..
selasa, rabu dan khamis..
campur kelas tutor, ade 5 kelas je la..
haha..
jumaat hingga isnin aku ade kat rumah..
HEAVEN NYEEEE!!
haha~

keempat, duk berhempas pulaslah prepare tuk tesis..
biasalah, nama pon tahun akhir..
kena la wat tesis..
mungkin juga ada antara korang yang kena wat kertas projek kan?
good luck dan selamat bekerja keras utk korg semua ye..
hee

kelima, dah nama pon kena wat tesis,
assignment juga jangan dilupa..
hehe..
semester nie, aku tibe2 plak kena amek ergonomik..
menjurus kepada engineering..
sape kata org psikologi xleyh blaja engineering kan?
lom try lom tahu..
hee~

keenam,
macam biasa,
kena la jaga kedai aku yang beroperasi secara online tu
hehe..

ketujuh,
eh, baru aku perasan
umur aku bakal menjangkau 23 tahun pada bulan ogos tahun nie..
seb bek la aku nie kecik nonet je..
org xperasan pasal umor aku tu..
haha~
mak aku kt dah boleh kawen dah..
tp, kak long lom abis blaja lagi la mak
nak kawen cane?
and kak long nak bg mak rase duit kak long dlu.. (;
*bunyi cam xsabar n gatal nak kawen je kan? haha*
nie la muka manusia yang bakal menjangkau umur 23 tahun tu.. hehe


tu je la aku nak ckp.
xtaw nak ngarot ape lagi dah..
thanks sbb sudi bace entry mengarot aku..
hehe




Tiada ulasan: