tetamu VVIP

Selasa, 11 Januari 2011

Anugerah Juara Lagu Ke-25

komen aku:

utk AJL nie,aku sokong yuna, ana raffali, faizal tahir dan stacy..but aku terhibur dengan persembahan si hafiz tu jugak..tapi, aku ingtkan faizal tahir dan yuna dalam top 3..sebelum tgk AJL, aku rasakan ana raffali nie mampu berikan saingan yang sengit kpd yuna dan lain2 peserta..after performance ana raffali..aku rasakan yuna ada harapan nak menang..

meh aku komen pasal ana raffali dlu memandangkan. hee...ana raffali nie terlalu fokus dgn persembahan la bagi aku.. actually die boleh buat lebih baik..aku lebih prefer die singing, sitting while playing guitar..dr dia banyak gerak2..sebab dia jadi pancit la sbb banyak gerak.maybe sbb die nie ade background dalam teater*if not mistaken*membuatkan persembahan dia jadi mcmni..tp, kekuatan lagu tolong ingatkan aku nie,lirik dia yang puitis..*aku ske dengar lagu nie berulang2 kali kat bilik*vokal ana raffali nie best, suara dia yang manja2 tu..tapi, malam nie aku rasa, persembahan dia kurang best la..tu pandangan aku la..xtaw la korg..hee.. lagi pon, bagi aku, kekuatan lagu Tolong Ingatkan Aku nie adalah pada bait-bait lirik dia yang puitis.. *aku suka layan lagu nie kat bilik aku. lagu dia membuai perasaan..haha*

persembahan yuna malam semalam memang best la.. meremang bulu roma aku.. bagi aku, great performance for the grand opening of AJL la. best.. kawan2 aku pun duk puji persembahan yuna.. persembahan dia bersahaja and rilek je.. ayu betul dia malam tu.. hehe.. well done yuna! hehe..

API pon bagi aku best la.. aku ske!

faizal tahir nye performance memang menghiburkan.. aku list down dia as top 3.. tp aku dapat rasakan hafiz boleh beri saingan kat dia nie.. but, betul la sangkaan aku kan.. hee..

ok la.. nie je la..pandangan aku.. hehe



keputusan penuh
Anugerah Juara Lagu 25

pemenang-pemenangnya:

juara: 
tolong ingatkan aku
(ana raffali)

naib juara:
drama king
(meet uncle hussein dan black)

tempat ke-3:
noktah cinta
(hafiz)

persembahan terbaik:
hanyut
(faizal tahir)

vokal terbaik:
noktah cinta
(hafiz)

Tiada ulasan: