tetamu VVIP

Khamis, 28 Oktober 2010

final exam 4 paper sederet.



alhamdulillah~
dah abis dah pun 4 paper sederet yg aku kena lalui~
jadual final exam sem nie mmg cm hampeh je
ade 4 paper berderet2 cm waktu kuliah..
=.=''

nie jadual sem nie..

25 oktober 2010- isu-isu kekeluargaan
26 oktober 2010- prinsip bimbingan dan kaunseling
27 oktober 2010- analisis masalah dan pembuatan keputusan
28 oktober 2010- psikologi abnormal
31 oktober 2010- kelompok dan budaya minoriti
10 oktober 2010- psikologi industri dan organisasi
12 oktober 2010- psikologi kesihatan



so, skunk tgl lagi dua 3 paper yg perlu diharungi..
malam nie sebuk kena wat asgnmt..
(haih.. dah final exam pun kena wat asgnmt..wuwu)
=.=''
tapi xpe,
anggaplah stress sebagai sesuatu yang baik..

so, study study!
:)


secara umumnya, aku xpuas aty sgt dengan paper kaunseling n paper analisis..
tp aku puas aty dgn paper abnormal n paper isu kekeluargaan..
yg lain xtaw lagi..
huhu~
tapi pape pun, positif2!


kita semua boleh lakukan..!!


oleh tu, utk semua rakan2 yg sedang atau bakal menduduki exam..
saya ucapkan,


nie kad ucapan rasmi ye..
selamat menduduki exam..
mtk maaf kalau saya ada salah silap dgn anda
terutamanya utk rakan-rakan lama masa skola dlu, kawan2 sekolej,kawan2 sevarsiti
dan semua kawan2 la.. hihi


p/s: sweet n kiut sangat kan?
diedit n dibuat oleh jeje..
thanks jeje.. ^^v


karutan si tukang karut,


Tiada ulasan: