tetamu VVIP

Ahad, 6 Mac 2011

hang out bersama cik mastura dan encik agym | KLCC

assalamualaikum..

mesti ada dalam kalangan korang nie yang dah bosan sebab dapat merasakan seperti sejak dua menjak nie aku selalu sangat gi KLCC.. 
memang xdapat dinafikanlah memang selalu sangat sejak start semester nie di ukm, aku selalu sangat gi KLCC.. sebab, dah jumpa aktiviti yang best kot. actually bukanlah best sangat aktiviti ktorang nie.. 
and mesti korg pon ade buat kalau pergi ke KLCC kan?
nak tahu ape aktiviti ktorg tu?
jawapannya..... 
picnic and jalan2 shoot pixca..hehe

masa ktorg kuar semalam iaitu 5 mac 2011 bersamaan hari sabtu,
ktorang gi tengok cite i am number 4..
best la citer tu..
betul.. aku xtipu! ((:

gambar ehsan dari encik google

nie hero and heroin cerita tu:

alex pettyfer dan diana agron..
best citer nie.. so aku syorkan korang utk tengok..
walaupon cerita nie ending die tergantung..
sebab aku rasa ada i am number 4 yang kedua kot..
hee..

hensem kan mamat nie?
nie la alex pettyfer..
in love with him la.. ((:
*kalau mr jimjim ku bace, mesti majok nie.. d:*
<3 <3

masa lepas beli tiket, sempat lagi posing dengan si rango nie...


sambil tunggu wayang start, aku and agym teman mas gi makan kat food court..
aku dengan agym dah makan dlu kat kl sentral sebab aku rasa nak pitam masa kua tren..
ramai giler orang! so aku xboleh nak bernafas..

sambil tunggu mas makan n agym belikan air,
aku pinjam iphone si agym nie..
bukan nak wat ape pon.. nak main game je.. d:


lepas korg gi tengok wayang, korang decide nak g picnic kat luar..
so, sambil-sambil tu jom shoot2 gambar.. :D
masa nak berjalan ke taman..

bertapa atas batu..

sambil2 tu, sempat lagi aku kutip dua kuntum bunga kemboja..
aku memang sangat sukakan bunga!
hihihi

full view of KLCC..
bangga malaysia ada mercu tanda yang gah macam nie..
bangga jadi anak malaysia..
*patriotik sikit*

ala-ala perempuan melayu terakhir
bak kata si zur ilham shaizaq kepunyaan mastura!
HAHA!

bertapa di air terjun yang artificial..d:

saya dengan kawan saya, mastura mohd rokip..

posing ala2 pelancong..
tuding jari kemana pon tataw la.. (:

nie gambar ala2 alice in wonderland dengan gaunnya~ s:

aku sangat suka akan kehijauan..itu salah satu sebab aku suka g taman nie.. hee

ha.. nie chantek sebab nampak KLCC.. hehe..
tapi tali kat belakang tu sibuk je.. haih.. haha

selepas tu, gerimis plak..
jadi, kami pon berjalan untuk memasuki KLCC..
melihatkan gerimis yang mula teduh,
kami pun bergerak ke tempat air pancut tu..
dan hari nie kurang sesak di sini gara-gara cuaca yang tidak begitu baik..
dan bermakna aktiviti picnic ktorg terpaksalah dibatalkan dengan berat hati..
tiba-tiba mula nampak ada tanda-tanda gerimis akan menjadi semakin lebat..


tengok la awan mendung di atas mercu KLCC tu..

jadi, kami decide duk sini je sambil snap2 gambar..

ha, nie dia agym saya..
:P

nie saya dengan mr jimjim saya nie.. hensem kan beliau?
*gedik plak kan? haha*

ini tumbukan tipu-tipu tahu?
jangan risau, muka beliau tidak kekal begitu.. ((:

buah hati saya nie... takkanlah nak tumbuk betul2 kan? d:

lepas tu, kami decide nak g pavillion je memandangkan hujan semakin lebat dan kami perlu beraktiviti lain la nampaknye..
d:
kami meneruskan perjalanan ke pavilion dalam keadaan hujan yang lebat.
kami redah je.
abis basah kasut masing-masing..
nasib baik agym bawak sweater..
leh la aku pinjam untuk mengelakkan kebasahan..
mas pon nasib baik bawak pashmina sehelai bagi melindungi diri..hehe

sampai kat pavilion je, ktorang decide nak jalan-jalan kat cotton on, cuci-cuci mata..
warghhh, bergelora nafsu nak bershopping kalau dah masuk situ..
HAHAHA! aku rasa korang pun sama kalau korang nie pompuan la..hehe

lepas tu, ktorang menerjah pintu masuk forever 21. satu kelemahan aku bila masuk kedai-kedai yang ade jual leather shoes nie ialah aku takut nak belek kasut dia lepas ape yang terjadi masa keluar dengan aini dlu..
aku terpegang pig skin leather kat topman..fobia aku! huhu..

ha, nie kasut yang aku try kat forever 21..
maybe lepas nie aku akan beli..
tapi duk terfikir aku nak pakai jalan-jalan pun susah sebab aku selalu naik public transport..
susah nak berjalan dengan kasut macamni..
tapi sememangnya aku sangat suka kasut nie..

nie la kasut tu.. dah ngamngam saiz aku dah..

close up..
tapi macbeth newman yang kat depan tu dah banyak berjasa..
takkan dilupakan..

try boots plak.. 
sememangnya aku seorang yang amat menggemari boots dan pumps..
kasut-kasut berfashion sebegini memang kegemaran aku..
sebab tu la aku menjual barang-barang macam ni kat momojim shoppe..
jangan lupa lawat kedai aku ye..
add facebook momojim sekali.. :D

sebenarnye dah berkenan di hati.. d:

yang nie pon cantek jugak kan? tp kelakar je sebab besar kat kaki aku.. saiz 8 kalau xsilap..hahaha

masa aku dengan mas asyik sebuk membelek gelang dan aksesori, si agym boleh plak duk membetulkan rambut depan cermin..
*gambar curi..d:*

lepas gi forever 21, korang jalan-jalan ke extreme plak..
warghh, kedai wajib pergi bersama agym..

lepas tu wajib la kena posing-posing.. d:

kasi tabik sama ini macbeth! d:

after bosan dah jalan-jalan ke pavilion nie.. ktorang gi sungei wang plak sebab tibe-tibe masa kat forever 21 aku duk terpikat dengan harem pants. so, nak carik harem pants. tapi beli seluar lain plak... after jalan-jalan n tawaf sungei wang, ktorg g makan kat maple.. makan megi goreng n nasik goreng USA.. lepas tu, naik monorel. balik ke kl sentral.. mas plak naik LRT gi Central Market sebab nak balik naik bus.. agym plak hantar aku ke KTM n kami semua pulang.. 

seronok jalan-jalan dengan mereka.. next time, ada masa nak capai hasrat yang terkubur tu..
iaitu , gi picnic.. hihi..

terima kasih kerana sudi membaca kawan-kawan!
:)

2 ulasan:

kertasgraf berkata...

sabtu?? 5hb mac??
hohoho.. no wonder la aku nampak ajim kat bustop seksyen 2 pukul 11 malam..
baru balik la tu..
pelik gak aku mula2.. apa la dia buat kat bustop lewat2 camtu..

anabella momoque berkata...

haha.. ye ke apiq? tu la.. ko cam plak die? haha