tetamu VVIP

Jumaat, 25 Februari 2011

photoshoot | tasek cempaka | bandar baru bangi| studio malaya


pada 13 february 2011, aku, joe, pokche and syakir telah pergi ke tasik cempaka.. aku nie duk menyebuk bukan ape, sebagai model shawl kedai diorg je.. *sebab aku memang pakai shawl kan? hehe*..  mane kedai diorg? 

ha, meh klik... STUDIO MALAYA 

*boleh follow diorg kat facebook gak*

ok.. nie adalah beberape keping gambar utk tatapan korg sume.. 
kot2 minat nak belikan.. aku tukang promote je.. hehe...
kalau minat nak beli, boleh la contact diorg di STUDIO MALAYA

nie la saya..

lum siap lagi dah kena tembak gambar.. 

muke malu2 kucen~

muka yang aku xleh nak jelaskan.. haha

pandangan sisi
jelingan maut.. haha
shy shy cat~
bhahaha~

model ala2 model muslimah..
kalau nak beli tudung nie, cekidaut studio malaya la ye..
hehe~

p.s: bukan model pro or pape pon.. tlg kawan je nie.. jgn lupa masuk studio malaya ok? (:

Tiada ulasan: