tetamu VVIP

Rabu, 21 Julai 2010

saya nak makhluk chumel ini... wuwuwu~~

ary tu mase aku view homepage facebook online store aku aka momojim shoppe tu, ternampak la akan satu pixca makhluk chumel yang berjaya mencuri hati, jantung,limfa, hempedu dan sebagainya... makhluk ini diempunyai oleh salah seorang customer aku.. chumel sangat2 makhluk nie.. aku sangat geram akan kechumelan makhluk ini.. kalau aku dapat, aku peluk-peluk dia sampai dia lemas..haha...so aku dgn tanpa segan silunye telah tag diri aku sendiri kat pic makhluk tu kerana sudah jatuh hati akan kechumel-bhumelannyaa.. dan haruslah aku mtk kebenaran tuan empunya facebook tu.. hee.. aku nak sgt bela makhluk chumel seperti ini.. tp kan, apakan daya, rumah aku tu banyaklah pulak makhluk sespesis makhluk chumel ini.. tp mereka2 itu itu berperangai tidak chumel...tersangat la ganas.. tidak kondusif suasana rumah aku dgn makhluk sechumel ini.. tp hati kecilku meronta-ronta nak makhluk chumel nie.. hoho~


sebagai menjawab persoalan yang bermain-main di kepala hotak kowg semua, inilah makhluk chumel yang menjadi idaman ku.. if nak bagi, sila kan.. aku rela redha menerimanya dengan sepenuh hati.. ayah, emak, jim2, saya nak makhluk chumel ini.. huhu...

p/s: chumel kan beliau? ^^

karutan si tukang karut,

2 ulasan:

Unknown berkata...

waaaa
comeyh :)
g la crik o beli
hehe

momoQue berkata...

hee
thanks 4 ur comment bro~
aah
chumel gler
geram laa tgk kucen chumel bhumel cmni
tp xleyh la nak bela kat umah
xseswai kawasannye~
nty cian die kena buli dgn kucen lain~
hee