tetamu VVIP

Khamis, 2 April 2009

dinner di kampong tok haji burhan


kad jemputan buat semua warga kolej burhanuddin helmi,ukm pada 16 mac yg lalu



cenderamata utk tetamu2 yang hadir


nie aksi ktowg mase tgh melantak
sempat lagi posing2
ahakz

nie pic aku n ain mse tgh mkn cendol
huhu



aksi fotegedik kami!!!
ahakz



nie pic mase full rehearsal dinner
huh
terpaksa skip klas
adesss
nk spacing nye pasal
huhu

nie pic bersama dak2 table aku
sayang nye xdapat join table nie
sbb aku perform
huhu


nie aku n ain
membawa watak siti dan cik normah
hihi


adesss.
den nk kiss spe nie??
alamakkkkk!!!!

kami yang gler kamera
kamera giler kami x???
adesss
mesti arrr
wakakakaa


nie laaa ahli kelab wanita tekad yang maintain hot
ahakz




crita disebalik nyerrrrr:


haaaa

skunk nk cer sal annual dinner kolej aku lak
hehe

klu kowg nk taw
nie arr 1st time aku join annual dinner
huhu
sbb sblom nie aku skewl bese je
aku mek form 6
bukan matrik
bukan diploma

so
nie 1 st time merasa suasana annual dinner
huhu

majlis nie diadakan kat dewan canselor tun abdul razak(dectar)
ukm lorr
tema ialah "kampong kiter"
actually aku lost dgn tema nie
xtaw nk pakai pe
so aku decide nk pakai kurung moden
wane hot pink
huhu

and pakai gak heels yg xbrp tinggi
sbb aku gler anti heels nie
huhu

tp aku sbnrnye xdpt arr merasa sgt dinner nie
sbb aku wat persembahan bersama team2 tekad yg lain
huhu
aku berlakon jadi ct
zeera sbg ros
k.a sbg ah chong
jay sbg dr raju
ain sbg cik normah iaitu tuan rumah majlis nie
doreen sbg mak kpd ros (pengacara)
izu pulak sbg bapak ros (pengacara)

watak sampingan yg lain
cam tok penghulu iaitu abg pait
tok imam iaitu abg pekan

kira cm dinner nie satu produksi ar
huhu
aku terpkse jdik gedik dlm cer nie
adesss
malu den

crite nye cmni

siti, ros, chong nie berkawan baik
then diowg sme2 ske achong
tp acong ske ros
pas tu
mase tu diowg jmpe dr raju
dr raju nie dr kat kg tu
beliau nie sahabat baik acong
berlaku konflik kat cni masa tu sbb acong n dr raju same2 nk ajak ros g kenduri kat umah cik normah
kemudian siti mengaku yg die ske acong
pas tu acong yg tnmpk ros tgh berjalan dgn sowg lelaki pon menjawab die pown ske ct
sbb kejelesan yg amat sgt
huhu
rupa2nya ros pon ske acong
mase tu dr raju pown dtg arexplain kat ros sbnrnye die ajak ros g kenduri sbb die xkenal sgt penduduk kg nie
then die ckp acong ske ros
mase tu dr raju ingtkn ros dipinang oleh cong
padahal tok penghulu yg pinang die
huhu
so dr raju terbgtaw arr kat ros yg cong ske die
ros yg dgr kenyataan dr dr raju trus frust n bg peluang kat ros
tp ntah cne dr raju usha die
pas tu akhirnya dr raju dgn ct
huhuhu

babak paling susah aku nk buat ialah kena nyanyi lagu aiya cik ct (cerita ali baba bujang lapuk)
dgn acong. aku kena tarik die dlm keadaan tutup mata..huhu..

nie pic dinner ktowg
xdapat snap pic byk2
hehe

Tiada ulasan: