tetamu VVIP

Selasa, 31 Mac 2009

nie bilik baru aku..huahahhaaha...


nie kunci bilik baru aku..
hehehe
chumey x??
seperti tuan punya bilik nie arrr
sonok lol dapat bilik bru
bilik nie lebih chanteq, kondusif utk aku melepak
sbb tu mls nk kua bilik
hihi
actually lme gak dah pindah
bru skunk nk post kat blok sbb aku nie pemalas
adesss
haha
mari survey bilik bru den


nie pic aku masa muda2 dlu
ahakz
masa aku skewl
hihi
form 6
aku tampall kat almari sebelah meja aku
sbb de nilai sentimental
ceewahhh
haha
xde arr
pic besfwens kuhh
hihi
zabed, shima, afyq, ejat, ika

nie mesti kowg taw pe kan tanpa de perlu bgtaw??
haha
nie tentu arr make up den
haha
xde arr
tu sume keperluan asas beb
xde arr den touch up pownn
simple jahhh
lgpon aku alergi dgn kosmetik yg keterlampauan nie
huhu




tabung botol susu kesayangan dennn..
ahakz
nie arr rak buku aku
meja study
masa nie dah penuh dah board aku
tu yang aku snap pic nie
hehe

tu arr teman tp mesra den
wakakakakakaka
teman den masa den tidooo
sinchan kuhh
sepan bob kuhh
dan sekutu2 nyerrrr
hehe

sonok lepak bilik den sendiri
haha

Tiada ulasan: