tetamu VVIP

Rabu, 16 September 2009

yeahhhh!!! aku dah ade macbeth..haha

ary ahad ary tu
aku g shupen sme ajim
mula2 ktowg g tgk wayang kat klcc
cte final destination 4
perghhh
gler arr cte tu
mau tercabut jantung aku yang chumey nie
wakakak
(nak jugak~~haha)
adegan2 mati die mmg menggerunkan
aku takot sampai meleleh2 air mata
haha
klu tutup mata tu xyah ckp la
haha
ajim yang mmg gler kejam ske tgk cte owg mati nie pown takot gak
pe cer??
wakakkaa
(sowie la ajim den ngata ang...amponnn~~nak rye nie..mtk maap...haha)
pas tu g jalan2
shupen2
snap2 pic
(almaklom aku gler lensa..wakaka)
then ktowg g beli baju raye aku
kat masjid jamek
gler padat owg
dah la susah nak crik baju yg aku minat bersaiz aku
adess
pas tu
dah lme gler jalan
baru jmpe
dah la ujan
seb bek aku bwk payung
haha
then g bb
beli kasut macbeth eliot ku
haha
gler kopak aku
shupen sakan
hehe
(tersengih je tanda kopak)
sayam gler kasut tu
haha
nty aku letak pic kasut tu
haha
k la papai sume
den nak beransur
haha

Tiada ulasan: