tetamu VVIP

Sabtu, 20 Jun 2009

aku sangat berpuas aty

ary nie aku rse puas aty sangat
sebab aku dapat perform yg terbaik utk drama short kos aku
waaaa...
terharu gler ble madam ckp aku leyh jadik pelakon wanita terbaik
wakaka
tp an
malu la
adess
hentak2 kaki
over gler
adess
nty aku upload vid tu dalam blog nie
waa
sedih lak rse ble dah abis short kos nie
sebab dak2 klas aku gler besh
even ramai fpi..
haha
sonok gler...
aaa
terbalas woo titik peluh berlatih tiap2 malam..
sonok sgt
sume nie sebab kerjasama sume pihak la...
thx kat madam n all my fwens yg bg tunjuk ajar utk aku bawak watak aku sebagai dak kecik dgn baik...
hehe..
k la papai kowg..
luv ya..

4 ulasan:

aGym berkata...

owh, gud for you~

mishaq berkata...

wahh..dasat gak ko b'lakon eh.
tabik spring..toink..toink..
pas nie bleh blakon filem lak...
hehe

momoQue berkata...

agym...
thx
alaaa
drama klas meyh
next sem namo aktif sgt teater kot
takot bz sgt
huhu

momoQue berkata...

mishaq
hahaha
ne taw leyh masuk anugerah skrin lak kan?
wakaka
xde nye pandai
sket2 je
haha